Середа, 24.04.2024, 08:26
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід



Меню сайту




Форма входу
Категорії розділу
Культурно-мистецький альманах "Ямгорів" [1]
Дещо про ГОРОДЕНКУ [6]
Все про Рекламу [15]
Заробіток в Інтернет [79]
Реальні способи заробітку в мережі інтернет
Подарунки і свята [74]
Новинки кіно [5]
Модні тенденції [17]
Читати, купити книги [13]
Краса, фітнес, косметологія [10]
Кулінарія [3]
Відомі люди світу. Багаті та знамениті [10]
Видатні та цікаві люди Городенки і Городенківського району [3]
Колекціонування [5]
Ідеї для бізнесу офф-лайн [19]
Робота. Пошук роботи. Робота за кордоном [8]
Інвестиції. Персональний Фінансовий план [6]
НОСТАЛЬГІЯ [4]
Конкурс від сайту Ділова Городенка [6]
матеріали конкурсантів
Історія очима журналістів [1]
Пошук
Наше опитування
Які розваги Вам до вподоби?
Всього відповідей: 58
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


ділова городенка логотип




Головна » Статті » Все про Рекламу

Види контекстної реклами.
На даний момент можна виділити кілька основних видів контекстної реклами:
Пошукова реклама - вид контекстної реклами, при якому рекламні оголошення відображаються на сторінці результатів пошуку використовуваної пошукової системи, а тематика рекламних оголошень максимально відповідає сфері інтересу користувача, вираженої через пошуковий запит.
Тематична реклама - вид контекстної реклами, при якому рекламний матеріал відображається на інтернет-сторінках, які відповідають тематиці рекламного матеріалу за змістом. Зазвичай до цього виду контекстної реклами відноситься реклама у партнерських мережах систем контекстної реклами, наприклад контекстна мережу від Google з AdSense.

На даний момент в окремий вид контекстної реклами можна виділити поведінкові рекламу - даний вид контекстної реклами заснований на поведінкових технологіях, які дозволяють виявити комерційну зацікавленість відвідувача інтернет-сайту або інтернет-сторінки без прив'язки до вмісту сторінки. Можливі сфери інтересу відвідувача визначаються, виходячи з попередніх пошукових запитів відвідувача, статистики переходів за посиланнями та рекламних повідомлень, а так само інших анонімних і дозволених даних про браузері відвідувача. Використання цієї технології дозволяє збільшити ефективність розміщення реклами в тематичних мережах, так як часто на сторінках сайтів що входять в партнерську (тематичну) мережа, що не мають чітко вираженої тематики - користувач побачить контекстну рекламу пов'язану з темами, яким він нещодавно приділяв увагу.


Джерело:
Категорія: Все про Рекламу | Додав: dilovagorodenka (14.06.2009) | Автор: Rekla Mist
Переглядів: 820 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2024