Середа, 24.04.2024, 20:05
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід



Меню сайту




Форма входу
Категорії розділу
Культурно-мистецький альманах "Ямгорів" [1]
Дещо про ГОРОДЕНКУ [6]
Все про Рекламу [15]
Заробіток в Інтернет [79]
Реальні способи заробітку в мережі інтернет
Подарунки і свята [74]
Новинки кіно [5]
Модні тенденції [17]
Читати, купити книги [13]
Краса, фітнес, косметологія [10]
Кулінарія [3]
Відомі люди світу. Багаті та знамениті [10]
Видатні та цікаві люди Городенки і Городенківського району [3]
Колекціонування [5]
Ідеї для бізнесу офф-лайн [19]
Робота. Пошук роботи. Робота за кордоном [8]
Інвестиції. Персональний Фінансовий план [6]
НОСТАЛЬГІЯ [4]
Конкурс від сайту Ділова Городенка [6]
матеріали конкурсантів
Історія очима журналістів [1]
Пошук
Наше опитування
Які розваги Вам до вподоби?
Всього відповідей: 58
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


ділова городенка логотип




Головна » Статті » Інвестиції. Персональний Фінансовий план

Як навчитись помічати перспективи для бізнесу та розрізняти нові тренди?

Як навчитись помічати перспективи для бізнесу та розрізняти нові тренди?

Що для Вас означає поняття «помічати перспективи»?

Впевнений, що кожен з Вас має власне пояснення вмінню помічати перспективи. Аналізуючи тлумачення багатьох лідерів стосовно цього можна зійтись на думці про те, що «помічати перспективи» означає бути на крок по переду інших. А інколи й на два.

Крім того, «бачити перспективи» це вміння передбачати та помічати взаємозв’язки, котрі приховані від інших. Приблизно так, як про це згадується у знаменитій «Фрикономіці». Але з чого складається «вміння помічати нові перспективи» і як навчитись помічати перспективи?

Якщо Ви хочете бути людиною бізнесу, то повинні нагадати, що таке бізнес? За великим рахунком бізнес – це задоволення потреб споживача та отримання від цього прибутку. Наголошую, в першу чергу задоволення споживача, а вже потім отримання прибутку. В іншому випадку - це не бізнес, а диктат під назвою монополія.

Отож, коли бізнес це задоволення потреб споживача, то можна припустити, що бачення перспектив це вміння вгадати потреби клієнта.

Якщо, наприклад, Ви бачите, як кожного дня Ваші сусіди йдуть за хлібом через дві вулиці, то чому б не відкрити хлібний кіоск поблизу Вашого дому? Але, насправді можна побудувати новий вид бізнесу і нікому не нашкодити.

Як зробити у бізнесі так, щоб не мати конкурентів а мати друзів та партнерів?

У попередньому прикладі можна організувати он-лайн доставку випічки. Вам не доведеться відкривати свою пекарню. Ви просто налагоджуєте зв'язок із вже існуючими пекарнями. Ваша задача, тільки зробити веб-сайт, де клієнт може замовити той хлібобулочний виріб, який йому потрібен. Проте, можна обійтись і без сайту. Те ж саме можна робити і через соціальні мережі. Та й взагалі, через телефон.

Дізнатись більше про те, як перетворювати конкурентів у партнерів можна із електронної статті «Як зробити із конкурентів партнерів? Покрокова інструкція».

Наша ж задача полягає в іншому.

Ми хочемо дізнатись, як розвинути в собі уміння бачити перспективи, як навчитись прогнозувати майбутні події. Таке вміння можна опанувати виконуючи наступні пункти:

1)      Зосередьтесь на людях та їх потребах;

2)      Шукайте не симптоми потреб, а їх причини;

3)      Комбінуйте різні методи;

4)      Мисліть не стандартно;

5)      Вивчайте досвід інших: конкурентів, лідерів і навіть людей далеких від сфери ваших інтересів;

6)      Виділяйте окремі бізнес процеси і налагоджуйте взаємозв’язок між ними;

7)      Слідкуйте за новинами у різних галузях народного господарства, читайте спеціалізовану літературу та пресу, відвідуйте семінари та лекції спеціалістів;

8)      І одне із найголовніших правил прогнозування – поставте себе на місце майбутнього клієнта, споживача. Чого б Вам хотілось? Як що Ви хочете, щоб у вашому житті виникла певна цінність, то велика ймовірність того, що хтось теж цього хоче. Якщо це буде корисне багатьом людям, а не тільки Вам, то у Вас є всі шанси побудувати великий та прибутковий бізнес!

Що почитати за тематикою Прогнозування. Тренди.:

Основи. Тренди. (Марта Барлетта 2006)

Сила миттєвих рішень. Інтуїція. (Малькольм Гладуел)



Джерело:
Категорія: Інвестиції. Персональний Фінансовий план | Додав: dilovagorodenka (19.04.2013) | Автор: Алекс
Переглядів: 1344 | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2024