Яка мережева косметична компанія або «яка компанія прямих продаж косметики» краща на даний час в Україні та світі? - Модні тенденції <!--if()-->- <!--endif--> - Каталог статей - Діловий сайт Городенка і Городенківський район
Субота, 10.12.2016, 19:25
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід



Меню сайту




Форма входу
Категорії розділу
Культурно-мистецький альманах "Ямгорів" [1]
Дещо про ГОРОДЕНКУ [6]
Все про Рекламу [15]
Заробіток в Інтернет [79]
Реальні способи заробітку в мережі інтернет
Подарунки і свята [74]
Новинки кіно [5]
Модні тенденції [17]
Читати, купити книги [13]
Краса, фітнес, косметологія [10]
Кулінарія [3]
Відомі люди світу. Багаті та знамениті [10]
Видатні та цікаві люди Городенки і Городенківського району [3]
Колекціонування [5]
Ідеї для бізнесу офф-лайн [19]
Робота. Пошук роботи. Робота за кордоном [8]
Інвестиції. Персональний Фінансовий план [6]
НОСТАЛЬГІЯ [4]
Конкурс від сайту Ділова Городенка [6]
матеріали конкурсантів
Історія очима журналістів [1]

Ваш кошик порожній
Пошук
Наше опитування
Які розваги Вам до вподоби?
Всього відповідей: 48
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


ділова городенка логотип




Головна » Статті » Модні тенденції

Яка мережева косметична компанія або «яка компанія прямих продаж косметики» краща на даний час в Україні та світі?

На даний час в Україні спостерігається дуже цікава ситуація стосовно попиту на косметику. З одного боку провідні аналітично-дослідницькі компанії фіксують в опитуваннях зниження попиту на косметику. А з іншого інтернет свідчить про протилежне положення речей у цій галузі.

Яка основна причина зниження попиту на косметику в Україні? Опитування певних агентств показують, що рівень попиту на косметику в Україні знизився через брак коштів у населення, тобто через низьку купівельну спроможність громадян України.  Третина перейшла на природні компоненти по догляду за собою. Інші взагалі вважають це марною тратою коштів. Літні жінки переорієнтувались на вживання питного колагену замість звичних кремів. А молодь, як завжди, цікавиться тільки декоративною косметикою.

uhfasr
Проте, ці компанії замовчують результати статистичних даних отриманих на основі аналізу запитів зроблених в інтернеті. Виявляється, що люди активно цікавляться дешевими, але якісними засобами по догляду за шкірою і волоссям. В меншій мірі, представниці прекрасної частини людства цікавляться декоративною косметикою. Виключенням, хіба що, може бути різке зростання попиту на туші для вій.


  Крім того, косметичні компанії не афішують і той факт, що більшість українських жінок «втікає» від звичайних магазинів із продажу косметики. Натомість, все більше жінок в Україні шукають «яка мережева косметична компанія», або «яка компанія прямих продаж косметики» краща на даний час в Україні та світі.

При цьому оцінюють не тільки співвідношення ціна якість косметичної продукції, але й можливості для побудови власного бізнесу. Дані пошуку компаній для партнерства у бізнесі корелюють із даними отриманими по запитах відносно того, «яким бізнесом зайнятись в Україні».


Читати про те, яким бізнесом вигідно зайнятись в Україні можна на наступній сторінці. Перейти на іншу сторінку>>>...



Джерело:
Категорія: Модні тенденції | Додав: dilovagorodenka (19.11.2012)
Переглядів: 505 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2016