Які компанії "сєтєвого бізнесу" обманюють своїх клієнтів і консультантів? - Заробіток в Інтернет <!--if()-->- <!--endif--> - Каталог статей - Діловий сайт Городенка і Городенківський район
П`ятниця, 09.12.2016, 06:43
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід



Меню сайту




Форма входу
Категорії розділу
Культурно-мистецький альманах "Ямгорів" [1]
Дещо про ГОРОДЕНКУ [6]
Все про Рекламу [15]
Заробіток в Інтернет [79]
Реальні способи заробітку в мережі інтернет
Подарунки і свята [74]
Новинки кіно [5]
Модні тенденції [17]
Читати, купити книги [13]
Краса, фітнес, косметологія [10]
Кулінарія [3]
Відомі люди світу. Багаті та знамениті [10]
Видатні та цікаві люди Городенки і Городенківського району [3]
Колекціонування [5]
Ідеї для бізнесу офф-лайн [19]
Робота. Пошук роботи. Робота за кордоном [8]
Інвестиції. Персональний Фінансовий план [6]
НОСТАЛЬГІЯ [4]
Конкурс від сайту Ділова Городенка [6]
матеріали конкурсантів
Історія очима журналістів [1]

Ваш кошик порожній
Пошук
Наше опитування
Які розваги Вам до вподоби?
Всього відповідей: 48
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


ділова городенка логотип




Головна » Статті » Заробіток в Інтернет

Які компанії "сєтєвого бізнесу" обманюють своїх клієнтів і консультантів?

Якщо Ви коли-небудь цікавились мережевим бізнесом або, іншими словами, багаторівневим маркетингом, то знаєте, що основна його перевага  у відсутності традиційної реклами. Так, основна перевага багаторівневої компанії (МЛМ-компанії) в тому, що практично відсутні витрати на традиційну рекламу. Адже товар продається не через ЗМІ та Інтернет, а через мережу дистриб’юторів, консультантів. Така ситуація знижує собівартість продукції мережевих компаній.

Тож, коли Ви бачите по телебаченню рекламу відомого косметичного бренду, то це означає наступне:

1.                          У компанії почались проблеми із розповсюдженням продукції і їм терміново потрібно виводити товар із своїх складів;

2.                          мережева компанія не проводить достатньої роботи із консультантами, а тому вони не розвиваються, як особистості, як бізнес-лідери, а відтак не можуть донести переваги продукції та компанії потенційним клієнтам;

3.                          компанія обдурює своїх консультантів і споживачів, бо змушує платити їх за рекламні гонорари телебаченню, газетам і журналам, зіркам естради і кіно…

 

Тож, якщо така ситуація вам знайома – час підшуковувати собі більш чеснішу компанію! Слід придивлятись до компаній, котрі більше використовують для просування свого імені всілякі PR-акції, ніж пряму рекламу в ЗМІ. В основному, вони стають спонсорами чи меценатами якихось культурно-мистецьких чи благочинних заходів.

Чудовим прикладом для наслідування може бути російська компанія Фаберлік, котра стала засновником «зеленого руху». Частина коштів, котрі надходять до компанії від реалізації косметично-парфумерної продукції використовується для закупівлі саджанців дерев.

Таким чином, купуючи якусь продукцію компанії Фаберлік, Ви виконуєте корисну роботу – саджаєте дерево. Цей маркетинговий хід млм-компанії є дуже вдалий. Справа в тому, що дерева віддають повітрю кисень, а креми компанії Фаберлік віддають шкірі кисень. Тобто, компанія знову ж таки підтверджує свій слоган: «Фаберлік – косметика потрібна, як кисень!»

 

 

Ще почитати про бізнес в мережевій компанії…>>>

 

 

 



Джерело:
Категорія: Заробіток в Інтернет | Додав: dilovagorodenka (07.05.2011)
Переглядів: 375 | Теги: мережева компанія фаберлік | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2016