Якщо Ви коли-небудь цікавились мережевим бізнесом або, іншими словами,
багаторівневим маркетингом, то знаєте, що основна його перевага у відсутності традиційної реклами. Так,
основна перевага багаторівневої компанії (МЛМ-компанії) в тому, що практично
відсутні витрати на традиційну рекламу. Адже товар продається не через ЗМІ та
Інтернет, а через мережу дистриб’юторів, консультантів. Така ситуація знижує
собівартість продукції мережевих компаній.
Тож, коли Ви бачите по телебаченню рекламу відомого косметичного бренду, то
це означає наступне:
1.
У компанії почались проблеми
із розповсюдженням продукції і їм терміново потрібно виводити товар із своїх
складів;
2.
мережева компанія не
проводить достатньої роботи із консультантами, а тому вони не розвиваються, як
особистості, як бізнес-лідери, а відтак не можуть донести переваги продукції та
компанії потенційним клієнтам;
3.
компанія обдурює своїх
консультантів і споживачів, бо змушує платити їх за рекламні гонорари
телебаченню, газетам і журналам, зіркам естради і кіно…
Тож, якщо така ситуація вам знайома – час підшуковувати собі більш чеснішу
компанію! Слід придивлятись до компаній, котрі більше використовують для просування
свого імені всілякі PR-акції, ніж пряму рекламу в ЗМІ. В
основному, вони стають спонсорами чи меценатами якихось культурно-мистецьких чи
благочинних заходів.
Чудовим прикладом для наслідування може бути російська компанія Фаберлік,
котра стала засновником «зеленого руху». Частина коштів, котрі надходять до
компанії від реалізації косметично-парфумерної продукції використовується для
закупівлі саджанців дерев.
Таким чином, купуючи якусь продукцію компанії Фаберлік, Ви виконуєте
корисну роботу – саджаєте дерево. Цей маркетинговий хід млм-компанії є дуже
вдалий. Справа в тому, що дерева віддають повітрю кисень, а креми компанії
Фаберлік віддають шкірі кисень. Тобто, компанія знову ж таки підтверджує свій
слоган: «Фаберлік – косметика потрібна, як кисень!»
Ще почитати про бізнес в мережевій компанії…>>>
Джерело: |