Неділя, 08.12.2024, 21:58
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід


Меню сайту




Форма входу
Пошук
Календар
«  Листопад 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Наше опитування
Які розваги Вам до вподоби?
Всього відповідей: 58
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

































Головна » 2011 » Листопад » 2 » «Ера Facebook. Як використати можливості соціальної мережі для розвитку Вашого бізнесу»
10:12
«Ера Facebook. Як використати можливості соціальної мережі для розвитку Вашого бізнесу»

Можливо це звучить банально, але не помічати таке явище, як соціальні мережі просто неможливо. Ера соціальних мереж настала вже давно і ті, хто на початку тільки освоював їх – зараз на всю потужність використовують її переваги.

Як використати переваги соціальних мереж?

Використання соціальних мереж для бізнесу, для просування власної справи вже давно не є секретом. Використання соціальних мереж у бізнесі повним ходом описується у спеціалізованій літературі.

Уявіть собі таку потужну машину для бізнесу як Інтернет. А тепер помножте її на силу соціальних мереж. Адже Ви всі пам’ятаєте, або принаймні чули про закон Меткалфа, котрий любить часто повторювати Роберт Кійосакі. Згідно Закону Меткалфа корисність мережі прямо пропорційна квадрату кількості її учасників.

Приблизно про таку річ розповідає Клара Ших у своїй новій книзі 2011 року «Ера Facebook. Як використати можливості соціальної мережі для розвитку Вашого бізнесу».

В цій книзі Клара Ших успішно розповідає про соціальний нетворкінг, соціальні продажі та соціальний маркетинг. Діловій письменниці вдалося майстерно розкрити питання того, як зацікавити потенційного клієнта у соцільній мережі, як налаштувати з ним якісну комунікацію і спонукати до необхідних дій.

Також із книги «Ера Facebook. Як використати можливості соціальної мережі для розвитку Вашого бізнесу» можна зрозуміти про те, як вибудовувати успішну стратегію для великої компанії, світового бренду і як це робити для маленьких компаній. Клара Ших також зазирає у майбутнє соціальних мереж і ділиться із нами футуристичним баченням такого явища, як Facebook.



Опублікувати в twitter.comдобавить Вконтактеподілитись у фейсбуці







Переглядів: 766 | Додав: dilovagorodenka
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2024