Практично 90% товарів, які нас оточують, виготовлено в Китаї. Китайська продукція дешева і за ціною і,
вибачте, за якістю. Зате, саме китайці стануть диктувати свої умови у світі моди.
Найвідоміші світові Будинки Моди
від Парижа і до Нью-Йорка вже давно вловили економічний тренд і орієнтуються на
китайського споживача. Справа в тому, що китайське
економічне чудо принесло зростання рівня доходів рядового китайця, що живе
в мегаполісі. І ці кошти потрібно десь дівати.
На питання, куди витрачати кошти, китайці відповіли по своєму. 60% усієї
продукції, пов’язаної із дорогими прикрасами, модною одежею, купили китайці.
Воно й не дивно. Адже китайців близько 1,4 мільярди. Це величезний ринок збуту, який хочуть захопити
підприємці на всіх континентах.
Тож, якщо Ви плануєте заробити свій мільйон, маленька порада – орієнтуйтесь
на китайський ринок збуту. Відшукайте в Інтернеті посередників, котрі можуть
просувати Ваш товар на китайський ринок.
Що продавати
китайським споживачам? Китайці потребують дорогої, якісної одежі, модних речей
із індивідуальним дизайном, коштовностей високої проби.