Неділя, 24.11.2024, 19:49
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід



Меню сайту




Форма входу
Категорії розділу
Культурно-мистецький альманах "Ямгорів" [1]
Дещо про ГОРОДЕНКУ [6]
Все про Рекламу [15]
Заробіток в Інтернет [79]
Реальні способи заробітку в мережі інтернет
Подарунки і свята [74]
Новинки кіно [5]
Модні тенденції [17]
Читати, купити книги [13]
Краса, фітнес, косметологія [10]
Кулінарія [3]
Відомі люди світу. Багаті та знамениті [10]
Видатні та цікаві люди Городенки і Городенківського району [3]
Колекціонування [5]
Ідеї для бізнесу офф-лайн [19]
Робота. Пошук роботи. Робота за кордоном [8]
Інвестиції. Персональний Фінансовий план [6]
НОСТАЛЬГІЯ [4]
Конкурс від сайту Ділова Городенка [6]
матеріали конкурсантів
Історія очима журналістів [1]
Пошук
Наше опитування
Які розваги Вам до вподоби?
Всього відповідей: 58
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


ділова городенка логотип




Головна » Статті » Все про Рекламу

Мобільний маркетинг

Мобільний маркетинг - це ширше, аніж SMS-маркетинг поняття, яке означає процес поширення маркетингової інформації на мобільні телефони абонентів-споживачів не лише через текстові повідомлення (SMS), але і інші мобільні технології. Такі як: голосове автоматичне меню доступне у тоновому режимі IVR (Interactive Voice Response), спрощений інтернет у мобільному телефоні WAP (Wireless Application Protocol), мультимедійні (фото, звук, відео) повідомлення MMS (Multimedia Message Service), локальний (до 10м) радіозв'язок між комунікаційними засобами (телефонами, ноутбуками і т.п.) Bluetooth.

Зараз у світі основним інструментом для мобільного маректингу залишаються SMS та IVR, якими в Україні користується відповідно 80% та 95% абонентів (приклад IVR - це, власне, меню яке абонент чує коли телефонує у службу підтримки мобільного оператора). Хоча за останні кілька років активно почали розвиватися технології WAP та MMS, поширення яких серед абонентів в Україні сягає 20%. Ринок мобільного маркетингу в Україні у 2006 р. перевищив US $5 млн. і сягне US $10 млн. у 2007.

Основними послугами з мобільного маркетингу є промоційні акції зі стимулювання продажу та підвищення лояльності споживачів. Основними інструментами мобільного маркетингу є: SMS та IVR PoP - реєстрація покупки по SMS та IVR, SMS та IVR Анкети - вивчення думки споживачів, SMS-голосування та вікторини, інформаційні лінії, що працюють через SMS та промо WAP-сайти.

Мобільним маркетингом займаються в основному три типи компаній: мобільні оператори своїми силами, агенції мобільного макретингу та контент-провайдери. Перші, зрозуміло, створюють свої власні відділи маркетингових комунікацій, які між іншим організовують і акції з прямого маркетингу на мобільні телефони. Другі працюють спеціалізовано в галузі мобільної реклами та маркетингу і нічим іншим не займаються. Треті в основному продають розваги для мобільних телефонів (лого, мелодії, секс по телефону), і крім цього час від часу займаються і рекламними кампаніями. Основа відмінностей пояснена у статті за посиланням нижче.



Джерело:
Категорія: Все про Рекламу | Додав: dilovagorodenka (18.10.2008)
Переглядів: 921 | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2024