Чи можна заробляти на
виробництві морозива в домашніх умовах, та ще й зимою?
Питання такого характеру, як «чи
можна заробляти на морозиві в домашніх умовах» не стільки риторичне, скільки
маркетингово-математичне.
З математичної точки зору бізнес на морозиві, яке виробляється в домашніх
умовах однозначно є не рентабельним з багатьох причин. Одна із перших – малі потужності
зумовлюють високу витратність і низьку окупність виробництва морозива. Ту
кількість морозива яку ви будете виробляти не буде покривати витрати на
сировину, процес виготовлення, холодильні установки та логістичні витрати.
Якщо на Вашому шляху зустрінеться економіст, котрий все розглядає через
призму математичних моделей і строгостей наукових розрахунків, то як почати бізнес на морозиві, Ви ніколи
не дізнаєтесь.
Інша справ, якщо підійти до процесу виготовлення і продажу такого десерту,
як морозиво – нетривіально! Саме для таких задач виховують, вирощую і випещують
креативних, гнучких у своїх рішеннях маркетологів та спеціалістів у просуванні
товару на ринок. Якщо Вам поталанить знайти гарного піарщика, рекламіста чи
бізнес-кріейтора, то вважайте, що бізнес
на морозиві – Ваш.
Із чого починається бізнес
на морозиві у домашніх умовах? В розумінні маркетингового гуру чи просто «креативного сейлера» потрібно
визначити, яка основна фішка у Вашого виробництва. За звичай, виробництво морозива
в домашніх умовах має наступні переваги над промисловими потужностями:
1) натуральність
інгредієнтів;
2) мобільність
у виконані замовлення із особливими побажаннями;
3) орієнтування
на клієнта та підкреслення особливого статусу Вашого виробництва.
Ще до того, як італієць Франческо Прокопіо відкрив у Парижі першу крамницю із продажу морозива у 1660
році, його виготовляли кустарно у різних частинах світу і за різними рецептами.
І навіть після того, минуло більше півтора століття, перш, ніж з’явилась перша
фабрика із виробництва морозива у Балтиморі. Її засновник Джекоб Фуссель перетворив
виготовлення морозива із творчо-домашнього мистецтва в індустріально-технічний
вид заробітку. При цьому, втратилась основна складова, яку передати словами
дуже складно.
Ваша ж задача, як підприємливої людини, що вирішила робити морозиво на продаж у домашніх умовах – відновити розуміння
того, що таке домашнє морозиво!
Для цього повинна бути розроблена власна персональна концепція Вашого
домашнього морозива. Або, іншими словами, як кажуть ті ж самі маркетологи старої
школи – УТП – Унікальна Товарна Пропозиція. Якщо ви зможете:
А) переконати людей, що Ваше домашнє морозиво краще за промислове;
Б) зробити морозиво смачним і якісним;
В) знайти канал збуту;
Г) організувати красиву упаковку продукції;
Д) запропонувати виправдану ціну та «бонусну» політику та систему винагород
за споживання Вашого морозива,
тоді Ви зможете заробити свій перший мільйон.
Як придумати персональну концепцію для власної продукції? У даному випадку
- домашнього морозива. Найпростішим і найвигіднішим способом буде звернення до
креативних маркетологів, котрі зможуть надати Вам не просто консультації, але й
розробити для Вашої продукції стратегію успішних продаж.
Замовити концепцію того, як виробляти домашнє морозиво і заробити свій
перший мільйон можна за цією адресою: koncepts@ukr.net
Джерело: |