ДОСТАВКА по Україні БЕЗКОШТОВНА!!!
Яскравий біг-борд у підсвідомості Вашого клієнта «ЦЕЙ ГОТЕЛЬ НАЙКРАЩИЙ!!!»
Як досягти такого ефекту?
Рівень комфорту в готелях відображається в кількості зірочок. Зрозуміло, що чим більше
зірок у рейтингу готелю, тим кращий рівень сервісу. Вже давно в Україні активно
розвивається така ніша готельно-туристичного
бізнесу, як зелений туризм, етно-туризм, тощо. Тобто, у велику гру
долучаються підприємці так званого дрібного та середнього бізнесу.
Як конкурувати малим готелям, сільському зеленому туризму із гігантами
галузі? Як зробити свій готельний бізнес конкурентноспроможним та успішним?
Перш за все,
власникам міні-готелів та котеджів, що здаються для туристів, потрібно
пам’ятати про цінову політику. Доступні ціни, в нашому розумінні, це такі, які
орієнтовані на середньостатистичну сім’ю чи людину, точніше, на її заробітну платню. Вартість за добу перебування у міні-готелі чи будинках відпочинку
не може перевищувати рівня зарплатні, котру отримує середньостатистична людина
в день.
Друге, що зробить Ваш міні-готель успішним - це сервіс. І справа не в покоївках, швейцарах,
вигляді із вікна чи наявності «вай-фай» у кімнатах. Насправді, найголовніша
деталь кожного готелю чи кімнати в котеджі, що здається відпочиваючим - забезпечення гарних тактильних відчуттів. Такі
мало помітні деталі, як зручні стільці, чистий стіл, комфортна температура в
кімнатах не просто порожній звук. Це
яскравий біг-борд у підсвідомості Ваших клієнтів. Справа в тому, що
кожен клієнт – у душі маленька дитина, котра шукає «МАМУ», «ЗАХИСТ», «ДІМ», «КОМФОРТ», «ЗАТИШОК»! Ваше завдання дати
їм це.
Як створити позитивний імідж своєму готелю чи міні-готелю?
Найкраща реклама - це задоволений клієнт. Існує
безліч способів зробити свого клієнта задоволеним через маленькі, але приємні
дрібниці. Одним із них є забезпечення комфортного сну. А що потрібно клієнту
для комфортного сну? Зимою йому потрібно, щоби було тепло, а літом – щоб не
душно. Ковдра повинна бути легка та приємна на дотик. Ковдра повинна бути
абсолютно гіпоалергенна та не мати запаху! Ну, і, звичайно ж, 100% природна
натуральність матеріалів, з яких вона виготовлена.
Уявіть собі задоволення від сну, коли тобі літом
не жарко, а навпаки – прохолодно, а зимою тебе приємно зігріває та захищає
м’яка ковдра. Чи зможе встояти проти такого клієнт Вашого готелю? Кожен з нас
пам’ятає вислів: «не з тієї ноги встав!»
Якщо Ваш клієнт не виспиться добре, то, вважайте,
що джакузі і «вай-фай» та й вигляд за вікном – гроші на вітер. Клієнт перекаже
десятку людей, що місце це не комфортне, і, навіть, часто не буде знати, в чому
причина. Тому будьте професіоналом та
зіграйте на найтоншому рівні. Зверніть
увагу, наприклад, на одну із традиційних ковдр, аналоги яких використовують у
5-зіркових готелях. Мова йде про ковдру «Ніжність хмаринок».
Ковдри «Ніжність хмаринок» відповідає всім переліченим
характеристикам: вона гіпоалергенна, 100% із гусячого пуху та 100% із
натуральної бавовни, спеціальна конструкція не дає можливості збиватись пуху в
грудки. Ковдра всмоктує та вивітрює вологу, а тому шкіра клієнтів Вашого готелю
буде вільно дихати - так звана "дихаюча ковдра". Зимою під такою ковдрою дуже тепло і затишно, а влітку тіло
ніжиться в приємній прохолоді. При достатньо великих розмірах 142 см на 205 см вона важить тільки
700 грам!
Тим більше, замовлення ковдр для готелів із серії
«Ніжність хмаринок» дуже зручне. Ціна доступна та відповідає тій якості, яку
дарує вітчизняний виробник – 2505 грн. Кожна ковдра оснащена спеціальною
зручною сумкою.
І найголовніше: ДОСТАВКА ковдр
«Ніжність хмаринок» по Україні БЕЗКОШТОВНА!!!
Замовлення можна зробити за номером: 0993150155
Оплата будь-яким зручним для Вас способом.
Джерело: |