Найкращий варіант, коли
рекламодавець шукає Вас, а не Ви рекламодавця. Це перевірена формула і
стратегія, якої було б добре дотримуватись. На практиці ж, поки якийсь проект
доросте до рівня, коли його «захочуть», автор проекту плюне на нього і
займеться іншими, більш прибутковими справами. А зробить Він це дарма. Бо,
насправді пошук рекламодавця, справа
хоч і не легка, зате приносить хороші плоди. Що означає знайти рекламодавця для Інтернет-проекту?
Приміром, Ви ведете блог або ж
маєте свою сторінку чи, навіть цілий сайт з багатьма сторінками заповненими
цікавим контентом. Звичайно ж, Ви хочете
отримувати з цього зиск. І одним із способів вирішення цього питання є
розміщення реклами. Реклама може бути у вигляді банерів, текстових посилань чи
мати іншу форму. Її можна отримати і від генераторівконтекстної реклами, так і
від конкретних замовників – рекламодавців. Щоб знайти рекламодавця потрібно чітко вияснити «про що Ваш сайт?», «який
контент Ви пропонуєте відвідувачам?». Рекламувати гантелі на сайті присвяченому
підстриганню газонів, погодьтесь, не вельми перспективно для рекламодавця. Тому добре
визначіться з тематикою сайту.
| Тепер подумайте яка цільова
аудиторія Вашого сайту чи блогу? Кого цікавить інформація розміщена на Ваших
сторінках? Проаналізуйте потік користувачів та їх пошукові запити за якими вони
завітали до Вас на сайт. Цю ж картину буде бачити
потенційний рекламодавець. Якщо його буде цікавити тематика Вашого сайту, то
він звернеться сам до Вас. Якщо ж ні, то Вам доведеться самотужки досліджувати Інтернет
і вишукувати таких рекламодавців. |
Пишіть їм листи. Коротко
змальовуйте переваги розміщення реклами на Вашому проекті. Вказуйте кількість
відвідувачів в добу, тематику сайту, швидкість оновлення контенту, географію основного
потоку відвідувачів та аналіз пошукових
запитів.Підходіть до справи творчо.
Стукайте - відчиниться !
Джерело: |