Нові тенденції в рекламі 2011 року
Багатьох представників рекламного бізнесу та
спеціалістів із «промоушену» цікавить що
ж модного, нового в рекламі 2011 року? Нове
в рекламі 2011 полягає в орієнтації на залучення нових технологій. Яскравим
прикладом, коли використовують нові технології у рекламі є встановлення 3D-білбордів.
Так, наприклад, оригінальна, модна реклама 2011 року в Лондоні представлена 3D-білбордом компанії Wonderbra. На
гігантському рекламному панно світового лідера у створенні нижньої жіночої білизни
зображено бразильську красуню Сабрину Банадо.
Біографія Сабрини Банадо не
настільки відома, як, скажімо її фото. 3D-білборд додав об’єму і без того об’ємним «об’ємам»
Сабрини Банадо.
Правда, нові тенденції в рекламі пов’язані із 3D-білбордами потребують додаткового обладнання. В Лондоні роздавали
спеціальні окуляри всім бажаючим. Є підозріння, що в основному ці окуляри брали
чоловіки…
Джерело: |