Реклама на тематичному сайті
Чудово, коли у Вас є власний тематичний
сайт. Тобто, сайт для людей, сайт, який вирішує певні проблеми чи
забезпечує інтерент-користувачів необхідною інформацією на визначену тему.
В зв’язку з тим, що Ваш сайт є тематичним на ваші сторінки здебільшого заходять
відвідувачі, котрі характеризуються чіткою орієнтацією на певну тему. Якщо сайт
про автомобілі, то навряд чи до вас потраплять люди, котрим потрібна остання
модель бритви чи губної помади.
Тож і підбирати рекламні оголошення потрібно відповідним чином. Визначайтесь
для початку про що Ваш сайт, а тоді починайте розміщувати рекламу. Чим точніший
орієнтир Ви покажете рекламодавцям, тим прибутковіше буде у Вас йти справа.
Реклама на тематичному сайті може бути контекстною або ж Ви можете
працювати з конкретним (одним чи декількома) рекламодавцями. На тематичних
сайтах краще використовувати контекстну рекламу.
Справ в тому, що на Ваш тематичний сайт зайдуть люди, котрі хочуть читати. І
велика ймовірність того, що вони прочитають контекстну рекламу, а великі банери
просто проігнорують.
Можете використовувати змішану систему реклами. Головне систематично
аналізуйте її, порівнюйте прибутковість і оптимізуйте сайт. Пишіть якісні
статті, розміщуйте потрібну інформацію і швидко реагуйте на запити Ваших
відвідувачів.
Тут може бути Ваша реклама...
Джерело: |