Бізнес-план: магазин одягу в інтернеті
| Короткий огляд перспектив ринку.
Спершу давайте зорієнтуємось, чому магазин одягу.
Магазин одягу завжди залишається в попиті, оскільки людям весь час потрібно в
щось одягатись. Питання тільки в тому, скільки вони готові за це платити і чи
будуть платити саме Вам? |
Купити одяг можна в модному бутику, дорогому
магазині, дисконтному магазині одежі. Можна придбати одяг, навіть, у
«секонд-хенді». В перелічених прикладах мова йде про рівень престижності і,
відповідно, – коштів.
Є тільки одна проблема. Будь-який магазин одягу,
який працює офф-лайн, має доволі обмежене коло споживачів. Навіть, у великих містах
магазини одежі мають справу з великою конкуренцією і воюють за потік
відвідувачів. А особливо це питання гостро стоїть для маленьких міст.
Якщо відкрити магазин одежі у невеликому місті, то
він буде досить рентабельним до моменту, поки у Вас не з’являться конкуренти.
Ось тоді в хід ідуть різні методи. Хтось скидає ціну, хтось розширює
асортимент, хтось, навпаки, його звужує і вибирає спеціальну нішу. Наприклад,
зосереджується на продажу виключно дитячої одежі.
Магазин дитячої одежі, доволі перспективний ринок.
Особливо, якщо його перенести ще й в он-лайн.
Інтернет-магазин одежі (дитячої одежі) має доволі швидкий
термін окупності і потребує менше витрат у порівнянні із магазином, що продає в
реалі. Основна ідея бізнесу побудованого на продажу одягу в Інтернеті полягає в
пошуку і орієнтуванню на відповідну категорію покупців. Вам потрібно буде
спрогнозувати, який одяг буде популярний серед Інтернет-шукачів товарів та
послуг.
Як свідчить статистика люди шукають найчастіше в Інтернеті дитячу одежу. Запити типу «купити дитячу одежу» складають 65% від усіх запитів, стосовно
придбання одягу через Інтернет. Далі, найпопулярнішим є запит «купити
жіночий одяг через інтернет».
Звідси випливає цілком логічна порада:
орієнтуйтесь на продаж дитячого одягу. При цьому, намагайтесь забезпечувати в
своєму інтернет-магазині широкий асортимент дитячого одягу. Це вирішить питання:
«як привабити покупців до інтернет-магазину».
Тепер про те, що для Вас повинно бути головним при
створенні Інтернет-магазину модного одягу:
1) наявність модних новинок і моделей, які
користуються попитом завжди;
2) зручність користування сайтом;
3) широкі можливості, щодо оплати покупок
(електронні гроші, оплата через банки та інші способи оплати);
4) зручна та дешева доставка товарів;
5) цікаві і вигідні для покупців маркетингові ходи
(знижки, розпродажі, акції).
Тому вирішіть питання із забезпеченням Вашого
магазину гарним, якісним товаром, який захочуть купити. Для цього візьміть на
роботу хорошого менеджера із закупок. Також відшукайте гарного, креативного
маркетолога або копірайтера, котрий зможе просунути Ваш магазин в мережі.
Ідеї для просування інтернет-магазину можна підглянути
ось тут…
Фінансовий бік справи:
-
створення
сайту Інтернет-магазину (від 1500 до 10 000 доларів);
-
розкрутка
Вашого сайту (від 2000 доларів);
-
закупівля
першої партії одягу (від 20 000 доларів), але можна скористатись тільки
каталожними екземплярами, а закуповувати одяг при наявності замовлень;
-
кошти
на оплату праці (від 10 000 доларів на рік);
-
логістика
(ще 5-8 тис. доларів)
Таким чином, маючи в кишені 25 -50 тисяч доларів можна починати бізнес,
пов'язаний із відкриттям магазину одягу в Інтернеті. При нормальній розкрутці
проекту відбити такі кошти можна за 2 -3 роки.
Якщо ще не передумали, вперед і Удачі!
Джерело: |