Чи вигідно продавати свої статті?
Пояснювати те, хто такі копірайтери людям, які пишуть - справа не вдячна. Скажемо
тільки одне, що головна особливість копірайтера – вміти продавати свій товар,
тобто – статті, тексти, прес-релізи, салогани тощо.
Зі свого досвіду скажу, що після того, як Ви
почнете достатньо заробляти на продажі своїх статей на біржах контенту
(зараз мені доводиться співпрацювати з цією біржею контенту ETEXT) Ви зрозумієте, що
крім таланту у Вас є ще один актив (а для більшості – пасив!) це – час.
Якщо копірайтер хоче достатньо заробляти, то йому доведеться
весь свій час присвячувати написанню статей. І тут виникають дві цікаві речі:
1)
будь-який копірайтер обмежений часовими
рамками у 24 години;
2)
продана стаття приносить гроші тільки один
раз!
А тепер увага, проста гра із числами. Напишіть всього
одну статтю і не продавайте її нікому. Просто розмістіть свою статтю на соєму
сайті чи у своєму блозі із використанням контекстної реклами чи партнерського посилання
і така стаття буде приносити Вам прибуток весь час. Зрозуміли різницю?
Як ще можна заробити – дивись тут…>>>
Джерело: |